even een paar kleine letters.
Building Better Brands™
We moeten ook een proclaimer hebben, dus bij deze! Deze website is een uitgave van Merkbaar®. Ondanks de zorg waarmee deze website is samengesteld, is het niet uitgesloten dat de verschafte informatie op enig moment als gevolg van ontwikkelingen of gewijzigde inzichten moet worden herzien of aangevuld.
De inhoud van onze website.
Hoe deze proclaimer werkt
Merkbaar® kan daarom geen verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid aanvaarden voor het gebruik van de informatie op de website en de daarmee verkregen resultaten, zonder dat de bezoeker aanvullend deskundig advies heeft ingewonnen.
Aansprakelijkheid
Merkbaar® verstrekt met deze website alleen informatie over producten en diensten die door Merkbaar® worden aangeboden. Wijzigingen kunnen zonder voorafgaande mededeling worden aangebracht. Merkbaar® aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor het ononderbroken functioneren van deze website.
Hoewel Merkbaar® alles in het werk stelt om misbruik te voorkomen, is Merkbaar® niet aansprakelijk voor informatie en/of berichten die door gebruikers van de website via internet worden verzonden. Verwijzingen naar sites die niet door Merkbaar® worden onderhouden zijn alleen ter informatie van de bezoeker opgenomen. Hoewel Merkbaar® uiterst selectief is ten aanzien van de sites waarnaar verwezen wordt, kan zij niet instaan voor de inhoud en het functioneren daarvan, noch voor de kwaliteit van eventuele producten en/of diensten die daarop worden aangeboden.
Elke aansprakelijkheid met betrekking tot sites die niet door Merkbaar® worden onderhouden wordt afgewezen. Alle informatie op deze website valt onder het auteursrecht van Merkbaar®. Eenieder die toegang heeft verkregen tot de website van Merkbaar®, wordt geacht kennis te hebben genomen van het vorenstaande.
Wil je meer weten over ons of heb je vragen over onze proclaimer? Neem dan contact met ons op!
Wij laten je merk tot leven komen.
Bij Merkbaar® geloven we in heldere, krachtige communicatie die altijd verfrissend is. We beginnen bij het hart van jouw merk en de beleving die het oproept. Klassieke kanalen schuwen we niet, want we kiezen wat het beste past bij jouw merk. Ons doel? Het bouwen aan een sterk merk-DNA dat blijft hangen.